E-mailmarketing; wat is het precies?
Waarom is e-mailmarketing belangrijk?
E-mailmarketing is een effectieve manier om jouw doelgroep te bereiken en te boeien. Het is een van de meest kosteneffectieve en efficiënte manieren om jouw bedrijf te promoten en nieuwe klanten aan te trekken. E-mailcampagnes kunnen worden gepersonaliseerd, waardoor de kans groter wordt dat ontvangers zich met de inhoud bezighouden en de gewenste actie ondernemen. Bovendien biedt e-mailmarketing een meetbare manier om de resultaten van de campagnes bij te houden.
De voordelen van
e-mailmarketing
E-mailmarketing biedt tal van voordelen voor bedrijven. Hieronder hebben wij de belangrijkste voordelen op een rijtje gezet:
- Bereik een specifieke doelgroep
- Verhoog de betrokkenheid
- Verhoog de omzet
- Makkelijk de resultaten meten
- Kosteneffecctief
Aan de slag met e-mailmarketing
Waarom werken met een bureau als 360dgtl?
Jarenlange ervaring in online marketing
360dgtl is een jong online marketing bureau met jarenlange ervaring in online marketing. Na meer dan 10+ jaren bij meerdere bureaus gewerkt te hebben is alle kennis gebundeld en zijn wij gekomen tot een krachtig en effectief bedieningsconcept. Wij zien dat ieder bedrijf andere behoeftes, doelen, doelgroepen, producten en diensten heeft. Onze visie is dat geen klant gelijk is en daarom maken wij altijd een aanpak op maat.
Realistische & effectieve strategieën
Geen project is hetzelfde en dat is nu juist wat ons werk zo leuk maakt. Onze missie is om te kijken naar slimme aanpassingen en bepalen welke strategieën effectief ingezet kunnen worden om tot een rendabel resultaat te komen, de doelstellingen van de klant te includeren en de juiste doelgroep(en) te bereiken. Soms hoef je als bedrijf niet heel veel uren en effort te investeren om met slimmigheden tot een goed resultaat te komen. Ons uitgangspunt is om de juiste basis te leggen voor een lange termijn samenwerking met onze klanten.
360° maatwerk voor ieder budget
We werken enkel met specialisten met minimaal een aantal jaar ervaring aan bureau- en klant zijde, zodat we ten alle tijden de kwaliteit kunnen waarborgen en de kennis verder gaat dan de basis welke bij veel bedrijven tegenwoordig al aanwezig is.